Εάν θέλετε να με βρείτε, επισκεφτείτε το iFeed.gr!!!

Δημιουργία video με το Pinnacle Studio Ultimate

Λοιπόν η σημερινή μου ανάρτηση είναι ειδικά αφιερωμένη στις φίλες μου και αναγνώστριες του blog μου,Μαντώ και Βάσω.Ζητώ συγνώμη που άργησα να γράψω για το θέμα σας,αλλά είχα κάποια προβληματάκια τα οποία ελπίζω πως δεν θα ξαναεμφανιστούν.

Λοιπόν ώρα να ξεκινήσω για να μην καθυστερώ και άλλο...



Το πρόγραμμα που χρησιμοποιώ το βλέπεται στην εικόνα αριστερά.







Για να ξεκινήσουμε και να φτιάξουμε ένα video με τις εικόνες και την μουσική που θέλουμε θα πρέπει να τα έχουμε επιλέξει από πριν και να τα έχουμε ετοιμάσει έτσι ώστε να ταιριάζουν μεταξύ τους και να υπάρχει μία όμορφη συνέχεια καθώς έτσι μπορεί να φανεί και σαν ταινία μικρού μήκους.

1.Αρχικά επιλέγουμε την μουσική που θα χρησιμοποιήσουμε και την τοποθετούμε στο πεδίο που δείχνει το κλειδί του σολ όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω.

2.Στην συνέχεια θα επιλέξουμε τις εικόνες που θέλουμε και θα τις βάλουμε στο πεδίο που έχω πλαισιώσει παρακάτω.

3.Προσθέτουμε στο πεδίο με τις εικόνες εάν θέλουμε σε κάποιο σημείο κείμενο,είτε τα credits μας,είτε κάποιο στίχο ή οτιδήποτε άλλο θέλουμε.Αυτό το κάνουμε πατώντας στην επιλογή Text στο Τ όπως φαίνεται στην εικόνα και μετά επιλέγουμε πώς θέλουμε να εμφανίζεται το κείμενο από δεξιά.Το βάζουμε στην θέση που θέλουμε ανάμεσα στις εικόνες και πατάμε διπλό κλικ πάνω του για περαιτέρω επεξεργασία,είτε κάποια αλλαγή στο κείμενο είτε στα χρώματα του.

4.Εξάγουμε το video μας για να μπορούμε να το αναπαράγουμε στον υπολογιστή μας ή να το ανεβάσουμε στο youtube ή οπουδήποτε θέλουμε εμείς.Αυτό θα γίνει πατώντας στην εντολή "Make Movie",επιλέγοντας τις απαραίτητες ρυθμίσεις για να παίζει όπου θέλετε εσείς και με την κατάλληλη ποιότητα,εγώ προτιμώ File Type: mpeg-4 και Preset:Full size(best quality),και πατώντας στην συνέχεια το "Create file...".Επιλέγετε που θα το εξάγει και πατάτε το ΟΚ.



Ιδιαίτερη Προσοχή δίνουμε στα εξής:

1.Οι εικόνες να τελειώνουν μαζί με το τέλος του τραγουδιού.
2.Οι εικόνες μας να είναι σε σχετικά καλή ανάλυση για να είναι πιο όμορφο το αποτέλεσμα.

Απαιτήσεις για ένα σωστό αποτέλεσμα:

1.Υπομονή και πάνω απ'όλα όρεξη για αυτό που κάνετε.

Για οποιαδήποτε απορία σας,γράψτε μου παρακάτω.
Καλές Δημιουργίες!!!

10 σχόλια:

  • Σε ευχαριστώ πολύ!!! Μου είναι πολύ χρήσιμο γιατί θέλω να κάνω κάποια βιντεάκια με φωτογραφίες. Για το αποτέλεσμα θα σου πω όταν το δοκιμάσω και δω τι θα καταφέρω.

  • Σ' ευχαριστώ πολύ που ασχολήθηκες για να μας ενημερώσεις.
    Ελπίζω να τα καταφέρω!!
    Σ' ευχαριστώ και πάλι.

  • Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή απορία σας,πείτε μου να σας βοηθήσω.

  • Θεωρείται απ' τα καλά software του είδους... δεν έχω την ίδια γνώμη.. αρκετά δύστροπο πρόγραμμα με πολλές "παραξενιές"... η δική μου εμπειρία ήταν τραγική... το χρησιμοποίησα κυρίως (Studio Plus v.10) για να κάνω capture video από αναλογικό σήμα (κάμερες, Tv, κλπ) μέσω του ομώνυμου αντάπτορα... άλλοτε δούλευε άλλοτε όχι... την μία δεν του άρεσε το εξωτερικό drive, την άλλη έμπαινε ο screensaver και σταμάταγε την μετατροπή σε dvd, την άλλη το αναλογικό σήμα χανόταν ξαφνικά, κ.ο.κ... Το αποτέλεσμα: άφθονος χαμένος χρόνος στα όρια της απελπισίας... δεν το χάρηκα... ευτυχώς που ήρθαν τα vista (είναι μη συμβατό), το ξήλωσα και ησύχασα... ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ: υπολογίστε τουλάχιστον το πενταπλάσιο των απαιτήσεων από αυτές που αναφέρονται στο κουτί... διαφορετικά είτε θα σας crashάρει διαρκώς είτε θα σέρνεται...

  • Με συγχωρείς αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω με τα λεγόμενα σου.Το έχω εδώ και αρκετό καιρό και δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.Ίσα ίσα που είναι και ένα από τα αγαπημένα μου προγράμματα.O υπολογιστής μου είναι τετραετίας και βάλε που σημαίνει ότι δεν έχει τρομερές δυνατότητες και είναι αρκετά "κουρασμένος".

    Ορίστε και οι απαιτήσεις συστήματος:

    Windows® XP SP2 (SP3), Windows Vista™ (SP1)
    Intel® Pentium® or AMD Athlon™ 1.8 GHz (2.4 GHz or higher recommended)
    Intel Pentium HT or AMD Athlon 2.4 GHz or 1.6 GHz Dual core required for Windows Vista
    Intel Core™2 Duo 2.4 GHz required for AVCHD* (2.66 GHz for AVCHD* 1920)
    1 GB system memory recommended
    2 GB required for AVCHD*, recommended for HD and/or Windows Vista
    DirectX® 9 or 10 compatible graphics card with 64 MB (128 MB or higher recommended)
    128 MB required on Windows Vista (256 MB or higher recommended)
    256 MB required for HD and AVCHD*
    DirectX 9 or higher compatible sound card
    2 GB of disk space
    DVD-ROM drive to install software

    Κάνει και για vista λοιπόν..

  • είναι σίγουρο ότι μιλάμε για την ίδια έκδοση;
    εγώ το έτρεξα σε Η/Υ 5ετίας με επεξεργαστή Intel Pentium 4 στα 2,8MHz με 2GB RΑΜ (ειλικρινά, πιστεύεις ότι τέτοιο πρόγραμμα, μπορεί να παίξει σε ΗΥ με 1GB μνήμη, όπως ισχυρίζεται η εταιρεία;;;;), χώρο άφθονο και με καλυμμένες τις υπόλοιπες προδιαγραφές... Το αποτέλεσμα μη ικανοποιητικό για τα χρήματα που έδωσα για να το αποκτήσω (150 περίπου Eυρώ με το ανταπτοράκι)... Κατόπιν, σε υπολογιστή 1 έτους με Vista 32bit τα CD/DVD εγκατάστασης της εφαρμογής, δεν έτρεχαν (μη συμβατά). Ίσως αν είχα μείνει ικανοποιημένος, να προχωρούσα σε upgrade... αλλά δυστυχώς ούτε που μου πέρασε από το μυαλό...

  • Εγώ μιλάω για το Pinnacle Studio 12 Ultimate.
    Και ναι πιστεύω πως μπορεί να παίξει σε Η/Υ με 1gb RAM,γιατί και ο δικός μου υπολογιστής έτσι είναι. :)

  • παιδια καλημερα εμενα στο κλειδι που παταω για να βαλω μουσικη μου εμφανιζει ενα παραθυρο με μουσικες δικιες του και δνε με αφηει να βαλω δικη μου μουσικη γιαιτ και τι μπορω να κανω;

  • Καλησπέρα G.Patronis.
    Μπορείς να κάνεις drag and drop το μουσικό αρχείο που θες, και να το βάλεις στο πεδίο, δίπλα απ'το κλειδί του σολ.
    Εάν έχεις κάποια άλλη ερώτηση,μπορείς να με ρωτήσεις στο ifeed.gr, ή για το συγκεκριμένο θέμα που ρώτησες,εδώ:
    http://goo.gl/qcygv
    γιατί έχω σταματήσει να ανανεώνω αυτό το blog, και δεν βλέπω πάντα τις απορίες σας.

  • ΑΡΗΣ...ΓΕΙΑΣ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ....ΕΧΩ ΤΟ PINNACLE STUDIO V.12..ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..KΑNΩ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΑΠΟ MINI DV ΚΑΝΩ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ,ΤΙΤΛΟΥΣ ΜΕΤΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΖΩ ΗΧΟ ΜΕ ΤΟ ΜΙΧΕΡ...ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΣΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΚΙΝΑ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΛΠ ΝΑ ΠΑΤΑΣ Π.Χ ΤΟ PLAY NA ξEKINA H TAINIA..

Διαφημίσεις




AdBanner Exchange